niedziela, 23 marca 2014

dreamer

Ta Pani odebrała mowę kilka dni temu wszystkim oglądającym The Voice of Poland. Uderzająca była nie tylko jej niewątpliwie przykra historia, ale także wysoka podniesiona głowa i bijąca z niej siła. Zaśpiewała o marzeniach, bo przecież wszyscy takowe mamy. A co dopiero osoba, która tak bardzo pragnie jednego - żyć. Ja również obejrzałam filmik, wzruszyłam się - nie powiem, wróciłam do swojego życia.


Dzisiaj dotarła do mnie informacja, że uczestniczka Katarzyna Markiewicz odeszła. Wróciłam do tego filmiku i świat się dla mnie zatrzymał... Między innymi dlatego, że ta kobieta zdążyła spełnić swoje marzenie. Zrobiła to pomimo tego, że cały świat mówił nie. Słucham, słucham, słucham... i chcę wrócić do Życia przez duże Ż.

I cholera jestem szczerze wzruszona, że więcej nie powiem nic. 

1 komentarz: